Ledige stillinger| Frydenbø Group Switch to English

Gå til Frydenbø Group

Meny

Serviceavtaler

  • /bilder/bilder/FIN/FIN_NETTSIDE/Delesalg/serviceavtale.jpg

Ved tegning av en serviceavtale sikres du som kunde at Frydenbø Industris serviceorganisasjon gir teknisk støtte, samt profesjonell service gjennom hele levetiden til installasjonen. Tilstandsbasert vedlikehold og riktig drift er de beste måtene å sikre optimal utstyrets ytelse. Vår serviceorganisasjon er derfor tilstede for å støtte deg 24/7 når du måtte trenge dette.


Ønsker du mer informasjon om serviceavtaler?

Bjarte Knutsen
Salgssjef serviceavtaler / Bergen

Tlf: (+47) 90 54 51 72
@: bk@frydenbo.no

Ønsker du mer informasjon om serviceavtaler?

Morten Nyblom Andersen
Salgssjef ettermarked / Oslo

Tlf: (+47) 99 54 91 00
@: mna@frydenbo.no

Oppstart
Frydenbø Industri gir hjelp og støtte før og under montering av våre produkter ved verft, eller annet verksted. Installasjon, oppstart og testing av produktet utføres under nøye tilsyn og i tett samarbeid med kunden.
 
Kurs og kompetanse
Vår opplæringsavdelingen arrangerer regelmessige seminarer og skreddersydde kurs ved vårt hovedkontor på Hanøytangen like utenfor Bergen. Våre seminarer kvalifisere deltakerne for et kursbevis. Frydenbø Industri tilbyr også opplæring og kurs på stedet/ombord både i forkant og etterkant av leveranse dersom ønskelig.  
 
Reservedeler
Våre hoved service- og reparasjonstjenester i Bergen, Oslo, Ålesund og Øksfjord har reservedeler på lager for å dekke alle Frydenbø systemene i drift.  Tilstandsbasert utveksling av slitasje deler gjennom en serviceavtale reduserer driftskostnadene, og sikrer at Frydenbøs produkter yter med optimal kapasitet til enhver tid.
 
Service og reparasjoner
Det og skulle opprettholde kontinuerlig drift er ofte et dilemma for våre kunder. Gjennom å tegne en serviceavtale med Frydenbø Industri sikrer du at din lojalitet belønnes med prioritering i vår oppdragsmengde. Rådgivning i forbindelse med drift, service eller reparasjon underveis er også en del av de fordeler en serviceavtale gir. Uansett hva som skjer – er vi der for deg!
 
Vi er tilgjengelige for deg - døgnet rundt!

Send en forespørsel om deler her, så kommer vi tilbake til deg så snart vi har fått sett på din forespørsel.

Det er viktig at typebetegnelse og serienr. oppgis. Beskriv i Beskjed-feltet hva du ønsker.
Henvendelsen vil normalt bli behandlet i løpet av 1 - 2 arbeidsdager.
Dersom forespørselen haster, ber vi deg ta kontakt pr. telefon.

Husk å fylle inn kontaktinformasjon og å velge avdeling!